Begivenhedskalender

ÅBENT HUS - kl. 18.00-20.00
Faaborg Roklub åbner dørene for alle interesserede, som har lyst til se og prøve hvad roningen i det Sydfynske Øhav og roklubben kan byde på.

Kom og prøv en inrigger (robåd), se vores indendørs træningsfaciliteter og mød klubbens medlemmer, der glæder sig til at tage imod dig.

Kom gerne i almindeligt sportstøj, som du kan bevæge dig i.

Om sommeren er der hver dag roning på vandet, kortere eller længere ture med mulighed for motion, naturoplevelser og socialt samvær.

Vil du i form, er roning sund motion, hvor vi bruger 80% af musklerne. Det er en sportsgren, som kan dyrkes af unge såvel som ældre.

Hvis vejret er dårligt eller i vinterhalvåret kan vi tilbyde: roning i romaskiner på hold eller individuelt hele dagen, alle dage året rundt. Roning i stilhed, roning til musik eller E-roning.

Om vinteren er der tilbud om gratis svømning for roklubbens medlemmer hver søndag.

Der er mange sociale arrangementer året rundt.

Vi ses på Færgevej 19, Faaborg - og vi glæder os :-)

Sted Faaborg Roklub